Tuesday, March 10, 2015

Scraps n Pieces - Πρόκληση Μαρτίου

Η πρόκληση του αγαπημένου Scraps n Pieces αυτό το μήνα έχει θέμα " No one is too old for Fairytales".  Αρχικά σκέφτηκα να κάνω ένα spread στο journal μου με έναν δρακούλη...(τι άλλο) αλλά στη συνέχεια αποφάσισα να τελειώσω το παρακάτω βιβλιαράκι και να το προσαρμόσω στο θέμα της πρόκλησης.
Πολύ πάστα κρακελέ, πάστα διαμόρφωσης, στένσιλ, ακρυλικά, lustre, inka golds και φυσικά πολύ dry brushing, μια απο τις αγαπημένες μου τεχνικές!

Καλή μου επιτυχιά λοιπόν και καλή επιτυχιά στις υπόλοιπες συμμετοχές!! :)





10 comments:

  1. Τελειο Κατερινα ... ονειρεμένο!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη ιδέα!!!!!!!!!!!!!!! Καλή επιτυχία Κατερινάκι!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Τέλεια δουλειά Κατερίνακι μου!!!! Μπράβο! !!! Φοβερό το έκανες!

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στην πρόκληση μας! Καλή επιτυχία !!!

    ReplyDelete
  5. Αγαπω, λατρευω, ειναι απλά τελειο!!!!! Σε ευχαριστουμε που επαιξες μαζι μας στο SNP!

    ReplyDelete
  6. Δεν υπάρχει αυτό το background, η υφή, το χρώμα!!! Ξετρελάθηκα! Ευχαριστούμε παρα πού για τη συμμετοχή σου, Κατερίνα!!!

    ReplyDelete
  7. Εεεεεεδώ ειμαστε ..... μάαααλιστα......ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!!!!!! Δεν λέω τπτ άλλο, είναι περιττό νομίζω !!!! Τέλεια συμμετοχή, ευχαριστούμε Κατερινάκι!!

    ReplyDelete
  8. Wow, φανταστικό! Μπράβο Κατερίνα!!! Μου αρέσει τρελά! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο SnP!!!

    ReplyDelete
  9. οκ...είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτό το εξώφυλλο! πραγματικά! Μπράβο Κατερίνα! και ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

    ReplyDelete