Wednesday, February 5, 2014

Τα πρώτα μας γενέθλια!!

Προχθές συνειδητοποίησα πως σε 4-5 μήνες έχουμε τα δεύτερα σκιουρογενέθλια και ΑΚΟΜΑ δεν έχω βρει θέμα!! Ντροπή και αίσχος! Πρέπει επειγόντως να αρχίσω το ψάξιμο...γιατί όταν έρθει και το νέο bebe... δεν θα προλαβάινω -με το συμπάθειο- ούτε προς νερού μου να πάω!!

Έχω παραμελήσει όμως να ανεβάσω στο blog μου κάποια πραγματάκια απο τα πρώτα μας γενέθλια!
Δυστυχώς οι φωτογραφίες είναι ελάχιστες! Βλέπεις καλά περάσαμε καμια 30αριά άτομα και βάλε, αλλά κανένας δεν σκέφτηκε να τραβήξει καμιά φωτογραφία με πρώτη και καλύτερη εμένα! Τέλος πάντων...το νόημα θα το πιάσετε!! :) Θέμα μας φυσικά....τα τερατάκια....τι άλλο????

Τα βιβλία ευχών μας με την βοήθεια της εκπληκτικής sfragidomania







Αναμνηστικό δωράκι για  τους μεγάλους (απο τα δωράκια για τα μικρούλια δεν έχω καμία φώτο :( )








Μαμ....



Και άλλο μαμ....





Και άλλο μαμμμ.....



Και οι τουρτίτσες μας....



Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω και την Νεκταρία μας για τη μεγάλη της βοήθεια στις προσκλήσεις μας (πάλι δεν έχω φώτο :( ) καθώς και για όλα τα printables με τα οποία στόλισα σχεδόν τα πάντα!! :)





1 comment:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ ΟΛΑ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ~!!

    ReplyDelete