Wednesday, January 27, 2010

Οοουυυυφφφφ!!!!!!!

ΟΟουυυυυυφφφ οουυυυφφφφ οοουυυφφφφ!!!!!!
Κορίτσια κοντεύω να σκάσω!
Η ζωή μου τον τελευταίο μήνα είναι γεμάτη κουφέτα, κορδέλες, τούλια, λουλούδια, κεριά, ΑΓΧΟΣ και δεν συμμαζεύεται....
Δεν λέω ωραία είναι αλλά έχω αρχίσει να κουράζομαι λιγάκι!! Άντε να γίνει ο γάμος να ηρεμήσουμε ....!!
Για αυτό τον λόγο λοιπόν δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ καθόλου με τα Hobby μου... :( και για αυτό έχω ξεχάσει το κακόμορο το blogaκι μου μόνο και έρημο!!
Και σαν να μην έφταναν αυτά ΑΚΟΜΑ να έρθει το BIG SHOT μου! :( Από αρχές Δεκέμβρη και τίποτα ακόμα....μάλλον το έχουν κρατήσει στο τελωνείο!!!! Ούτε για τις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου το είχα αλλά ούτε και για το βιβλίο ευχών μου!! ΓΓγγκκκρρρρ!!!

Αυτά για την ώρα...τα είπα και ηρέμησα!!
Θα τα πούμε από κοντά το Σάββατο!!! Ανυπομωνώωωω!!!

8 comments:

  1. you are welcome to come and use my big shot anytime you want...i am home most of the day....give me a call and I will help you out.....good-luck ,you want that wish book to look real grand!!

    ReplyDelete
  2. εχετε μπει στην τελεικη ευθεια? με το καλο!
    ατυχια με το big shot, απο που το ειχες παραγγειλει? μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω..
    ευχομαι ολα να πανε καλα!

    ReplyDelete
  3. αχ,βρε κατερίνα κρίμα που αργεί τόσο το μηχάνημα...σε καταλαβαίνω..
    με το καλο να γινει ο γαμος και μετα θα ξεκουραστεις!

    ReplyDelete
  4. Με το καλό να γίνει ο γάμος!! Μετά θα ηρεμήσεις!!!
    Κρίμα με το μηχάνημα! Αλλά όταν με το καλό έρθει...θα το ευχαριστηθείς!!!

    ReplyDelete
  5. Κατερινάκι, μας έλειψες!
    Θες καμια βοήθεια; Σφύρα!!!! Ωραίες είναι αυτές οι ετοιμασίες του γάμου... θα δεις μετά θα θες κι άλλο ;-)
    Με το bigshot τι έγινε, γιατί δεν το έλαβες ακόμα; Από Αγγλία δεν είχες παραγγείλει;

    ReplyDelete
  6. Κατερινάκη με το καλο... θα γινει ο γαμος και θα ηρεμησετε!!!
    παντως με το big shot μήπως να το εψαχνες λίγο?

    ReplyDelete
  7. Κορίτσια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!! Απο δευτέρα θα αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα στο τελωνείο μπας και βγάλω καμιά άκρη!!
    Όσο για το σημερινό crop δυστυχώς δεντα κατάφερα!! :(((((((( ελπίζω να περάσατε τέλεια!!!!

    ReplyDelete
  8. Σε περιμέναμε!!! Κρίμα που δε τα καταφερες...κουράγιο με τα τρεχάματα!!!

    ReplyDelete