Thursday, October 22, 2009

Πειραματισμοί!!!

Βρήκα ευκαιρία προχτές να πειραματιστώ λιγάκι με τις σφραγιδούλες μου και μελάνια μου!! Δεν ήξερα τι να κάνω και σκέφτηκα να φτιάξω μερικούς σελιδοδείκτες!! :)
Οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής:
To Heat Embossing εκπληκτικό και ας γίνεται με φρυγανιέρα και όχι Heat Gun!! (Να 'σαι καλά Ελένη με τις ιδέες σου!!) :)
Τα Distress Inks εξαιρετικά, οι Distress powders όμως δεν με ενθουσίασαν, δεν γυαλίζουν και θέλουν πολύ ώρα ζέσταμα για να σταθεροποιηθούν!!! Θα τους δώσω όμως άλλη μία ευκαιρία! ;)
Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε τις δημιουργίες μου..και η "ποικιλία" στις σφραγίδες υποδηλώνει πως πρέπει σύντομα να εφοδιαστώ με νέες!!!! ;)


Ο πρώτος έγινε με Distress Ink και Distress Powder και ο δεύτερος με μελάνι Colorbox και σκόνη Ranger Cranberry!



Εδώ η αποτύπωση στον πρώτο σελιδοδείκτη έγινε με μελάνι VersaMark και η σκόνη είναι η bridal embossing tinsel της Ranger!! (Super σκόνη). Και το δεύτερο "χαζοπραγματάκι-δεν ξέρω τι άλλο να κάνω " φτιάχτηκε με ασημί μελάνι Colorbox και bridal embossing tinsel πάλι!!




Αυτά....Περιμένω τα σχόλιά σας!!!

12 comments:

  1. very elegant bookmarkers venea ...not bad for a beginner.well done...good luck with your new blog.

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφοι οι σελιδοδείκτες!!!
    Καλή αρχή και καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  3. Ωραίοι οι σελιδοδείκτες σου, και το layout σου! Μπράβο, καλή αρχή .... μου αρέσει που υπάρχουν πιο πολλά ελληνικά σκραμπουκι-μπλογκς!!

    ReplyDelete
  4. Venea,
    είναι πολύ όμορφα!
    περιμένω το δωράκι μου!χιχι
    Φιλιά

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, αν και η διαδικασία φάνηκε κομματάκι επιστήμη!...
    Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφοι οι σελιδοδείκτες σου!! ωραίο και φινετσάτο το αποτέλεσμα!!!
    keep up!!!

    ReplyDelete
  7. Πολυ καλοι οι σελιδοδεικτες και μου αρεσουν και τα χρωματα του blog σου!
    Καλη αρχη κι απο μενα!

    ReplyDelete
  8. Congrats on the new blog andyour bookmarks are very elegant I also love the colours!! great job.......

    ReplyDelete
  9. @Eleni
    Ευχαριστώ πολύ, χωρίς το μυστικό της φρυγανιέρας ακόμα θα τις κοίταγα τις σκονίτσες μου!!
    @Tonia
    Έλα εσύ ξαδερφούλα και κάτι θα κάνουμε για την περίπτωσή σου
    @Εκγλω
    Καλώς ήρθες και από εδώ!! Επιστήμη ε? χεχε! Όλα τα όμορφα πράγματα έχουν την δυσκολία τους στην αρχή!!
    @Ελευθερία, Νικολεττα,Irini
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!! :)

    ReplyDelete
  10. πολύ καλοί οι σελιδοδείκτες σου!
    καλη αρχή στο μπλογκ!!!

    ReplyDelete
  11. ωραιο το μπλογκ σου, κσλη αρχη! οι σελιδοδεικτες ειναι πολυ ομορφοι..

    ReplyDelete